از دکتر بپرسید

واریس - پرسش 96

  • تصویر کاربر شهرام دوشنبه ۲۰ اسفند ۹۷( 8 ماه پیش) واریس
    سلام همسر بنده بیست پنج سال دچار DVTتحتانی بعلت کمبود یکی از فاکتورهای انعقادی پروتیین cمیباشد و وارفارین مصرف دارد البته با کنترل ptوpttوINRالان در همان پا دچار واریس شده وبا درد پا سفت شدن عضلات پا مواجه شده با توجه به اینکه وارفارین مصرف داره چه اقداماتی در خصوص کنترل و یا درمان میتوان انجام داد از طرفی با توجه به مصرف وارفارین مدت کوتاهی میباشد که ادعا بر این دارد که قلبش از روی سینه کمی درد میگیرد
    1. تصویر کاربر دوشنبه ۲۰ اسفند ۹۷( 8 ماه پیش)
      سلام
      پس از پایان درمان ۶ماهه ی dvt جهت درمان واریس(جوراب،اسکلروتراپی و یا لیزر)به متخصص مربوطه مراجعه فرمایید.
      برای درد قفسه سینه هم به متخصص مربوطه مراجعه کنید تا درصورت مشکل پیگیری درمان صورت پذیرد.
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید

به سیستم مشاوره پزشکی دکتر فریبا هندسی متخصص قلب و عروق  خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.