از دکتر بپرسید

فشار خون - پرسش 164

  • تصویر کاربر شكوفه دوشنبه ۱۹ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش) فشار خون
    سلام خانم دكتر خسته نباشيد
    من پدرم حدودا ٢ ماه قبل يكي از رگهاي قلبش رو انژيو كرده ، به علت بيماري مربوط به خون گاهي قرص لوزارتان ٢٥ استفاده ميكردن زمانيكه فشارشون ١٤ ميشد ولي خيلي وقت بود فشارشون ١٢ بود و دكتر گفتن قرص رو قطع كنين
    اما تقريبا ٢ هفتس كه فشارش تا ١٦ ميره و درد شديد و حالتي مثل تير كشيدن و سرد بودن در انگشتان پا دارد ( واريس پا هم دارند ) علت اين مشكل از كجا منشا ميگيره ارتباطي به انژيو گرافي داره يا واريس ؟
    1. تصویر کاربر دوشنبه ۱۹ فروردین ۹۸( 1 ماه پیش)
      سلام
      ارتباطي با انژيوگرافي ندارد،جهت ادامه درمان فشارخون و واريس ايشان حتما به پزشك متخصص مراجعه فرماييد.
جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی لطفا امتیاز دهید
به مطلب امتیازدهید

به سیستم مشاوره پزشکیدکتر فریبا هندسی متخصص قلب و عروق  خوش آمدید. شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید.